f button instagram 1 youtube ym

Σύμφωνα με το άρθρο 47 του Καν. (ΕΚ) 1303/13 για κάθε Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (ΕΠ) συστήνεται Επιτροπή Παρακολούθησης (ΕπΠα) του ΕΠ με αποστολή την παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας και της ποιότητας υλοποίησης του ΕΠ.

Συνημμένα μπορείτε να βρείτε έγγραφα σχετικά με την ΕπΠα του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΥποδομέςΜεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020»

Το Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2024 εγκαινιάζεται η βασική γραμμή του Μετρό στην Θεσσαλονίκη.

Έχει μήκος 9,6 χλμ., με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς, 13 σύγχρονους σταθμούς και ένα Αμαξοστάσιο, συνολικής έκτασης 50 στρεμμάτων, στην περιοχή της Πυλαίας.

Το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται από 18 σύγχρονους σταθμούς, υπέρ-αυτόματους συρμούς τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενους, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό. Στις κεντρικές αποβάθρες των σταθμών είναι εγκατεστημένα συστήματα αυτόματων θυρών, για καλύτερη εξυπηρέτηση και μέγιστη ασφάλεια του επιβατικού κοινού.

Το έργο της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης καθώς και η επέκταση προς Καλαμαριά έχουν συγχρηματοδοτηθεί από πόρους διαδοχικών Προγραμματικών Περιόδων, από το Γ’ ΚΠΣ 2000-2006 έως το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του οποίου ολοκληρώνονται και αποδίδονται σταδιακά σε λειτουργία. Τα έργα έχουν συγχρηματοδοτηθεί με συνολικούς πόρους της τάξης των 2,2 δις €, εκ των οποίων 1 δις € είναι Κοινοτικοί Πόροι.

Με την ολοκλήρωση και λειτουργία τους θα:

  • εξυπηρετούνται καθημερινά 313.000 επιβάτες
  • ενισχυθούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη
  • βελτιωθεί η πρόσβαση στο κέντρο της πόλης
  • μειωθεί η κυκλοφορία ΙΧ οχημάτων, κατά 57.000 ημερησίως
  • μειωθούν οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2, κατά 212 τόνους ημερησίως

COLLAGE_5.jpg

Διαχείριση του Προγράμματος

anaptyxi1 diaygeia

epep logo  epperaa logo logo sas

 epep logo

Συχνές ερωτήσεις  |  Χρήσιμα αρχεία  |  Χρήσιμοι Σύνδεσμοι  |  Xάρτης διαδικτυακού τόπου  |  Όροι χρήσης  |  Προσβασιμότητα  logo w3c home nb