Μετρό Θεσσαλονίκης Βασική Γραμμή (Έργο 2) – Ολοκλήρωση Κατασκευής και Προμήθεια Συρμών – Φάση Β΄, MIS 5003758

           

Το έργο έχει μήκος 9,6 χλμ., με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς, 13 σύγχρονους σταθμούς και ένα Αμαξοστάσιο, συνολικής έκτασης 50 στρεμμάτων, στην περιοχή της Πυλαίας.

Το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται από 18 σύγχρονους υπέρ-αυτόματους συρμούς, τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενους, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό.

Στις κεντρικές αποβάθρες των σταθμών είναι εγκατεστημένα συστήματα αυτόματων θυρών, για καλύτερη εξυπηρέτηση και μέγιστη ασφάλεια του επιβατικού κοινού.

Το έργο της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης καθώς και η επέκταση προς Καλαμαριά έχουν συγχρηματοδοτηθεί από πόρους διαδοχικών Προγραμματικών Περιόδων, από το Γ’ ΚΠΣ 2000-2006 έως το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του οποίου ολοκληρώνονται και αποδίδονται σταδιακά σε λειτουργία. Τα έργα έχουν συγχρηματοδοτηθεί με συνολικούς πόρους της τάξης των: 

  • Συνολικός προϋπολογισμός 2,2 δις €,
  • Κοινοτικοί πόροι 1 δις €

Φορέας Υλοποίησης: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε. 

Με την ολοκλήρωση και λειτουργία τους θα:

  • εξυπηρετούνται καθημερινά 313.000 επιβάτες
  • ενισχυθούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη
  • βελτιωθεί η πρόσβαση στο κέντρο της πόλης
  • μειωθεί η κυκλοφορία ΙΧ οχημάτων, κατά 57.000 ημερησίως
  • μειωθούν οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2, κατά 212 τόνους ημερησίως
  • αναδειχθεί η πολιτιστική κληρονομιά της πόλης

Η παρουσίαση του έργου στο Facebook 

Η παρουσίαση του έργου στο Instagram

ΥΛΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

 

xxxxporn xxx desi housewife in pune indian sexy olocaust Indian Xxx Fuck In Hindi Indian girl best sex lucy cat porn selfie sex Desi bhabhi hard sex hot indian sex seksvideos seks porno xxx